Til oversikten

Ofte stilte spørsmål

Abonnement og våre produkter

Slik deler du ditt abonnement med husstanden

Gå til Min side og velg «del abonnementet med familen». Herfra kan du enten sende invitasjon til personens mobilnummer (anbefalt) eller e-postadresse.

Oppsigelse av abonnement

Du kan si opp abonnementet ditt når du selv ønsker, men husk at abonnementet ditt løper fram til en spesiell dato. Hvis du kjøpte et digital-abonnement den 1. oktober så har du forhåndsbetalt for hele oktober måned. Da avsluttes abonnementet ditt den 31. oktober. Oppsigelse av abonnementet gjør du på Min Side. Velg «si opp abonnementet» og følg instruksjonene.

Ordinære abonnementspriser

Ordinære priser finner du på Min side

Innlogging og endring av opplysninger om deg selv

Hva er aID og hvorfor må jeg ha det?

aID er en innloggingstjeneste som vi bruker for å identifisere deg og gi deg tilgang til abonnementet ditt og andre tjenester som krever innlogging. Du kan lese mer om aID på aid.no.

Har du glemt passordet ditt?

Vi vet at passord fort glemmes! Derfor har vi gjort det enkelt og sikkert å lage et nytt (se lenke nederst). Det eneste du trenger å gjøre er å skrive inn ditt mobilnummer og trykk «fortsett». Du mottar da en engangskode i en melding på din mobiltelefon. Denne koden skal du skrive inn i neste vindu. Deretter skriver du inn det passordet du ønsker å ha. Husk å lage et passord som er langt og enkelt å huske. Trykk her for å lage et nytt passord.

Har du ikke norsk mobilnummer?

Systemet vårt støtter ikke utenlandske mobilnumre. For å lage en aID med et utenlandsk nummer må du kontakte kundesenteret på nummer eller sende en e-post til aid.kundeservice@amedia.no.

Har du ikke egen e-postadresse?

Ta kontakt med kundesenteret på telefon , så hjelper vi deg med dette.

Slik endrer du mobilnummer eller e-postadresse

Endring av mobilnummer og e-postadresse gjør du på aid.no. Her kan du også endre navn, passord og fødselsdato.

Betaling og faktura

Hvordan endrer jeg betalingskortet?

Dette kan du gjøre på Min side. Logg inn på Min side, og velg «betaling». Velg så «endre til et annet kort». Følg instruksjonene.

Hvor kan jeg se en oversikt over mine innbetalinger?

Dette kan du gjøre på Min side. Velg så «se betalingshistorikk». Du vil da komme til en side som viser deg tidligere og kommende innbetalinger.

Personvern og avtalevilkår

Abonnementsvilkår og avtalevilkår

Dersom du tegner et digitalt abonnement godtar du to avtalevilkår:
Abonnementsvilkårene og avtalevilkår for aID.